نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
انعقاد تفاهم نامه فی مابین انجمن و سازمان ملی استاندارد ایران

به منظور گسترش همکاری های علمی، فنی، پژوهشی و ترویجی، تفاهم نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد ایران و انجمن دارندگان نشان استاندارد به امضای پرویز درویش، معاون تدوین و ترویج استاندارد و ابوالحسن خلیلی، رئیس هیئت مدیره انجمن دارندگان نشان استاندارد رسید.

همکاری و مشارکت در تدوین استاندارد ملی و بین‌المللی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد و حمایت از تولید و مصرف محصولات تولید داخل کشور، برنامه‌ریزی و تحقیق با هدف ارتقای کیفیت محصولات داخلی و اعمال سیاست های حمایتی برای عرضه آنها در بازارهای داخلی و بین المللی از موضوعات این تفاهم نامه است.

از دیگر موضوعات مندرج در این تفاهمنامه انجام تحقیقات، مطالعات و بررسی‌های علمی پژوهشی و تحلیل آماری داده ها در صنایع مختلف و بهره‌گیری از نتایج حاصله در تدوین و به روز رسانی استانداردهای ملی، بومی سازی استانداردهای بین المللی، بهبود روش‌ها و عملکرد سامانه ها در چارچوب قوانین و مقررات جاری سازمان ملی استاندارد ایران است .

آموزش و ترویج استاندارد ها و فراهم نمودن دسترسی جامعه به مشخصات و اطلاعات مربوط به استاندارد کالا و خدمات در سطح کشور و همچنین همکاری و حمایت از توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان و فناور از دیگر موضوع های این تفاهمنامه بود.

در این تفاهم نامه طرفین همه تلاش خود را برای بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی دستگاه متبوع به منظور اجرای بهینه تفاهم‌نامه به کار خواهند گرفت.

 تفاهم نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد ایران و انجمن دارندگان نشان استاندارد ۴ ماده و ۲۱ بند و سه سال اعتبار دارد.



تاريخ درج خبر: 1400/06/29 منبع خبر: سازمان استاندارد


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
 تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
926723