نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی

 

طی تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فن­آوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران که اصلی ترین مراکز قانون گذاری، نظارت و مدیریت بر موضوعات مرتبط با مقوله انرژی در کشور محسوب می­گردند، جایزه­ای تحت عنوان جایزه ملی مدیریت انرژی طراحی و در حال اجرا می­باشد.

این جایزه تا کنون دو دوره از برگزاری خود را پشت سر نهاده و در سال جاری فرآیند اجرای سومین دوره آن آغاز گردیده است. بر اساس الگوی اجرایی، مسئولیت برگزاری و انجام فعالیتهای مرتبط بر عهده دبیرخانه این جایزه بوده که تحت هدایت کمیته راهبری با عضویت نمایندگان سازمانهای مذکور فعالیت می­نماید. دبیرخانه این جایزه به صورت ثابت در سازمان مدیریت صنعتی مستقر گردیده و اجرای فعالیتهای مرتبط از این طریق پیگیری می­گردد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می­توانید به سایت اطلاع رسانی و ثبت نام جایزه  http://iran-ema.imi.ir مراجعه و یا با شماره تلفن دبیرخانه جایزه ملی مدیریت انرژی به شماره 02122651796 تماس حاصل فرمایید.

 



تاريخ درج خبر: 1396/02/26 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
932868