نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
نشست تخصصی ارزیابان عملکرد ادارت کل استانی و ستادی برگزار شد

به گزارش دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات، نشست تخصصی رابطین ارزیابی عملکرد ادارات کل استاندارد استان­ها و ستاد با حضور نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات صبح امروز در کرج برگزار شد.
براساس این گزارش، این نشست که به منظور بازبینی فرآیندهای تعریف شده در سامانه مدیریت عملکرد، مسائل و مشکلات پیش روی رابطین ارزیابی در بارگذاری اطلاعات، مدارک و مستندات برگزار شد با سخنرانی بهروز وکیل الرعایا، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات، درخصوص فلسفه ارزیابی و استراتژی سازمان نسبت به مقوله ارزیابی ادامه داشت.
سپس مریم جودکی، دبیر کمیته مدیریت عملکرد به بیان توضیحاتی در مورد نتایج ارزیابی عملکرد سازمان و ادارات کل استانی در سال 1394 پرداخت.
مصطفی رامندی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، توضیحات کاملی در خصوص محور دولت الکترونیک و هوشمند سازی و شیوه تکمیل مدارک در سامانه مدیریت عملکرد را ارائه و پس از آن نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور به به بیان توضیحاتی درمورد شاخص ها و زیر شاخص­ها پرداخت.
در پایان مسئولان حاضر در این نشست پاسخگوی سئوالات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان بودند.


تاريخ درج خبر: 1395/12/18 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
932855