نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
بر اثر پافشاری یک بانوی ایرانی؛ محل یک اجلاس سازمان جهانی استاندارد از آمریکا به فرانسه تغییر یافت

پافشاری ومقاومت یک بانوی ایرانی دربرابر تصمیم رییس جمهورآمریکا مبنی برجلوگیری از ورود اتباع هفت کشور به آمریکا سبب شد محل برگزاری اجلاس کمیته فنی فرآورده های بهداشتی، آرایشی سازمان جهانی استاندارد از آمریکا به فرانسه تغییر کند.
 مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران روز پنجشنبه درحاشیه نشست معاون اجرایی رییس جمهوری با مدیران سازمان ملی استاندارد ایران که در محل این سازمان برگزار شد،گفت:محل اجلاس کمیته فنی فرآورده های بهداشتی، آرایشی که قرار بود در آمریکا برگزار شود با تلاش ایران و رایزنی با سایراعضای این کمیته به فرانسه منتقل شد.
مژده روشن طبری با بیان اینکه کمیته فنی فرآورده های آرایشی، بهداشتی سازمان جهانی استاندارد در سال 1998 میلادی برای نخستین بار و با پیشنهاد وی مطرح و تشکیل شد،گفت:به اذعان بسیاری از مسوولان، این سازمان تاکنون به بهترین نحو اداره شده است.
وی با بیان این که مسوولیت دبیری این کمیته برعهده وی قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز مسوولیت اداره دبیرخانه آن را عهده داراست، افزود:کمیته مذکور اجلاسیه های کاری متعددی در کشورهای مختلف برگزار می کند که آذرماه امسال در یکی از این اجلاسیه ها مقرر شد کشورآمریکا محل برگزاری اجلاسیه بعدی باشد.
دبیرکمیته فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: پس از اعلام موضع دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا تلاش برای تغییر مکان برگزاری اجلاس آغاز شد و با رایزنی و حمایت سایر اعضاء مقرر شد اردیبهشت ماه سال آینده این اجلاسیه در کشور فرانسه برگزار شود.
روشن طبری افزود: تلاش برای این تغییر با این هدف صورت گرفت تا به رییس جمهورآمریکا اعلام کنیم اگر نسبت به ایران بی احترامی کند جامعه جهانی و ایرانیان ساکت نخواهند ماند و جواب وی را می دهند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 8 بهمن ماه با امضای دستوری اجرایی از ورود اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی و یمن به خاک آمریکا جلوگیری کرد.دادگاه تجدید نظر آمریکا (22 بهمن ماه) با فرمان دونالد ترامپ در زمینه مهاجران و محدودیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا مخالفت کرد.


تاريخ درج خبر: 1395/11/28 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
932718