نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
سمینار آموزشی آشنایی با تشریفات و برگزاری اجلاسیه ­های بین­ المللی برگزار شد

سمینار آموزشی "آشنایی با تشریفات و برگزاری اجلاسیه­ های بین­ المللی" با هدف آموزش تشریفات و شرایط میزبانی برگزاری اجلاسیه بین­ المللی کمیته فنی فولاد ISO/TC 17/SC1 چهارشنبه 20 بهمن در سالن کنفرانس طوبی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین­ الملل، اجلاس سالانه کمیته فنی ISO/TC 17/SC1 با حضور نمایندگان کشورهای عضو کمیته در شهریور 1396 در تهران برگزار خواهد شد. 
براساس این گزارش، کمیته فنی فولاد ISO/TC 17/SC1 از فعال­ ترین کمیته­ های فنی متناظر سازمان ملی استاندارد ایران است که پس از تبدیل عضویت کشورمان از عضو ناظر به فعال، فعالیت های آن در مجامع بین­ المللی رشد چشمگیری داشته است.
گفتنی است، این صنعت از جمله مهمترین و تاثیرگذارترین صنایع در رشد و توسعه صنعتی محسوب می‌شود و میزان تولید و مصرف فولاد یکی از مهمترین شناسه­ های رشد اقتصادی کشورها بوده و از شاخص های مهم در اندازه گیری توسعه یافتگی کشورها، سرانه مصرف فولاد است.
این گزارش می افزاید، سمینار آموزشی آشنایی با تشریفات و برگزاری اجلاسیه­ های بین­ المللی با حضور نمایندگان اداره کل استاندارد خوزستان، شرکت فولاد خوزستان و اعضای این کمیته فنی متناظر به همت دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین­ الملل سازمان ملی استاندارد ایران توسط سعید حسنی، کارشناس دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل برگزار شد.


تاريخ درج خبر: 1395/11/21 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
932259