نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
مشاور استاندار کرمان : استاندارد نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

امید علی مسعودی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار صبح امروز با مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه که صبح امروز در اداره کل استاندارد استان کرمان انجام شد،  با قدر دانی از همکاری مسئولان استان با این اداره کل استاندارد استان کرمان، گفت : دغدغه مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران ، نهادینه شدن فرهنگ استاندارد در کشور است.
مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران ، افزود: برای ارتفا سطح کیفیت در تولیدات نیازمند عزم ملی هستیم و تک تک افراد جامعه باید مطالبه گر کیفیت و استاندارد در جامعه باشند.
مسعودی با اشاره به موفقیت های سازمان ملی استاندارد ایران به ویژه در دولت یازدهم تصریح کرد: گواهی های تایید صلاحیت کشور ما هم اکنون در ببش از
۷۰ کشور دنیا مورد تایید است.
نقی عظیمی زاده، مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه استانداری کرمان در این دیدار با اشاره به اعتماد سازی رسانه ها در خصوص محصولات داخلی، افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها نقش موثری درافزایش  شناخت جامعه از سلامت و امنیت کالاهای مصرفی دارند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه استاندارد در کیفی سازی و استاندارد سازی محصولات داخلی کشور، گفت: اگر ارتباط بین شبکه روابط عمومی دستگاه ها برقرار باشد، این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و در نتیجه استفاده از محصولات استاندارد افزایش می یابد.
مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه استانداری کرمان با تاکید بر استفاده از فرصت پایلوت شدن استان در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی در استان فرصت توسعه و پیشرفت و استفاده از تولیدات داخلی را فراهم نموده است.
وی به طرح های خلاقانه استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: اداره کل استاندارد استان می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استانداری در زمینه کیفی سازی تولیدات بیش از پیش تلاش کند.
عظیمی زاده با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در افزایش کیفیت محصولات نقش عمده دارند، اظهار داشت : مسئولان باید به نقش نظارت های مردمی برای افزایش سطح کیفی کالاها در جامعه توجه کنند.
وی  با تاکید بر اینکه روابط عمومی استانداری در در کنار اداره کل استاندارد استان است ، تصریح کرد: اگاهی مردم از اقدامات و عملکرد استاندارد می تواند اعتماد مردم به این اداره کل و وظایف آن را بیشتر نماید.
مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه استانداری کرمان افزود: رسانه ها در شناساندن استاندارد که امروزه به عنوان مطالبه ملی مطرح است همکاری و هماهنگی لازم را خواهند داشت.
وی همچنین با تشکر از مدیر کل استاندار کرمان، افزود : علی بیگ زاده با سابقه مدیریتی بالا و به عنوان یک چهره شناخته شده علمی و تخصصی در دوران تصدی خود در اداره کل استاندارد استان کرمان عملکرد خوبی داشته است.

در ادامه این نشست مدیر کل استاندارد کرمان با مثبت ارزیابی کردن برنامه های توسعه ای استان گفت:  طرح مثلث اقتصادی استان با رویکرد توسعه اقتصادی هم اکنون به عنوان یک الگوی عملی در کشور مطرح است. 
وی به توانمندی استانداری کرمان در امور سانه ای اشاره کرد و اظهار داشت : می توان از ظرفیت های موجود برای ترویج فرهنگ استاندارد استفاده کرد.
بیگ زاده با اشاره به نقش استاندارد در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر تولیدکننده با ارائه محصولات باکیفیت اعتماد را در بین مردم ایجاد کند ، نتیجه آن استفاده بیشتر از محصولات داخلی است که در سیاست کلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.


تاريخ درج خبر: 1395/10/28 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
932887