نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
صدا و سیما نقش برجسته ای در فرهنگ سازی دارد

مدیرکل روابط عمومی سیمای مرکز استان کرمان با مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران ، امروز در اداره کل استاندارد استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.
امید علی مسعودی ، مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل در این دیدار با تاکید بر ترویج فرهنگ استاندارد گفت: ما نیازمند فرهنگ سازی استاندارد در جامعه هستیم که این اتفاق از طریق صدا و سیمای مرکز استان امکان پذیر است.
وی افزود: ارتقای سطح کیفیت در تولیدات با عزم و اراده ملی محقق می شود.
مسعودی بر  نهادینه شدن فرهنگ استاندارد تاکید و بیان کرد : صدا و سیما یک رسانه پر نفوذ در جامعه است که می تواند در زمینه فرهنگ سازی استاندارد با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری نماید.
مدیرکل روابط عمومی سیمای مرکز استان کرمان در این دیدار با اشاره به اینکه صدا و سیما همواره در مسائلی که با سلامت، امنیت و بهداشت جامعه در ارتباط است  ورود می کند، افزود: همکاری صدا و سیما با اداره کل استاندارد به لحاظ تاثیر بر سلامت جامعه لازم است.
زین الدینی با اشاره به برنامه های تولیدی صدا و سیما گفت: برای تولید محتوای برنامه های آموزشی و آگاهی بخشی جامعه، می توانیم بیش از پیش با اداره کل استاندارد همکاری نماییم.
وی با اشاره به تاثیر برنامه های ساخته شده در صدا و سیما در جامعه  گفت: فرهنگ سازی نسبت به ایمنی و سلامت در جامعه از طریق صدا و سیما محقق می شود.
علی بیگ زاده ، مدیرکل استاندارد استان کرمان در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما نقش برجسته ای در فرهنگ سازی دارد از همکاری و مساعدت همیشگی صدا و سیمای استان قدردانی کرد


تاريخ درج خبر: 1395/10/28 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
933149