نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
شرایط سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی آلومینیوم جنوب فراهم شد

به گزارش شاتا از (ایمیدرو)، «سید ابوالحسن حقایقی» به اجرای طرح آلومینیوم جنوب در لامرد افزود: زیرساخت های مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع پایین دست آلومینیوم در کنار سایر صنایع مهیاست و این امر فرصت استثنایی را برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کرده است.
وی افزود: با توجه به فراهم شدن آب، برق، گاز و سایر زیرساخت های حیاتی برای اجرای پروژه های بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و سایر مزیت ها همچون دسترسی به محورهای مواصلاتی، کانون های انرژی و برخورداری از نیروی متخصص و کارآمد، بستر لازم برای پیشگامی منطقه در صنایع انرژی بر فراهم شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با یادآوری اختصاص 300 هکتار زمین برای زیرساخت های مورد نیاز ساخت صنایع پایین دست آلومینیوم، اضافه کرد: هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های منطقه ای سبب شده تا سرمایه گذاران برای مشارکت در این نوع صنایع از آمادگی کامل برخوردار باشند.
به گفته حقایقی، صنعت آلومینیوم از نیروگاه های بزرگ، خط تولید و صنایع پایین دستی تشکیل می شود و در پرتو تکمیل این زنجیره،‌ سوددهی قابل توجهی برای بخش تولید ایجاد می شود.
وی افزود: ساخت شهرک جامع صنایع آلومینیوم شامل صنایع پایین دستی در مجاورت کارخانه پیش بینی شده که امکان خرید آلومینیوم مذاب به جای شمش آلومینیوم نیز وجود دارد.
حقایقی  یادآورشد: براساس پیش بینی های انجام شده فاز نخست آلومینیوم جنوب با اعتبار اولیه 1.2 میلیارد دلار در سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید که در این مرحله زمینه اشتغال مستقیم پنج هزار نفر فراهم می شود.


تاريخ درج خبر: 1395/10/25 منبع خبر: شاتا نیوز


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
 تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
926744